7.8.08

Των antivirus συνέχεια...(μη μας δουλεύετε)

Γεια χαρά και πάλι....

Οχι, δεν πρόκειτα να 'σηκώσω' κανένα σούπερ πόστ, η να γράψω καμιά 'υπεραλήθεια' αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι......

Ομως,
Θα θελα μαζί να θυμηθούμε ένα προηγούμενο πόστ μου με θέμα τα antivirus (ξέρετε........αυτές τις 'μπούρδες' που υπόσχονται αντιοιική προστασία...) τον λόγο που έχω 'παρεκτραπεί' σε πολλές συζητήσεις με windows administrators, και φυσικά γιατί όσο πιο νωρίς πάρουμε 'χαμπάρι', (ναι όπως το λέω), ότι το να μετοικίσουμε απ τον πλανήτη windows σε οποιοδήποτε άλλο λειτουργικό, είναι σαφέστατα πολύ πιο ασφαλές αν θέλετε.........απ το να πληρώνετε κάθε χρόνο για το έτσι, το αλλιώς, το σούπερ ντούπερ antivirus, κ.λ.π κ.λ.π!

Εδώ θα δείτε ένα θέμα που 'σήκωσα' τον Μάρτιο του 2006 με θέμα φυσικά τι άλλο, τα antivirus.......

Και εδώ μετά απο 2.5!! χρόνια την 'απάντηση' που δώσαν κάποιοι για το συγκεκριμένο θέμα!


Να στε καλά..

2 σχόλια:

Chris είπε...

Yo

Σ'ευχαριστώ για το comment στο blog μου :D

Όσο για τα antivirus τώρα... Ομολογουμένως δεν έχω ασχοληθεί πολύ, πέρα από τα μπινελίκια που έχω ρίξει πάνω στο Norton (αν σκάλισες λίγο τη σελίδα μου θα το είδες), ωστόσο ο λόγος για τον οποίο εγώ τα χρησιμοποιώ (όχι πλεον το Norton, φυσικά) είναι διότι με καθησυχάζει το ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να κάνω ένα full system scan το οποίο θα ξεσκαρτάρει λιγάκι τα περιεχόμενα του υπολογιστή μου.

Από εκεί και πέρα για τα security leaks που υπάρχουν, αυτό σίγουρα δεν μπορεί να στο εγγυηθεί κανείς. Έχω ζήσει από πρώτο χέρι το πώς μπορεί κάποιος άνετα να προσπεράσει οποιαδήποτε προστασία κι αν έχεις προμηθευτεί για το pc σου.

Μοναδική λύση στα μάτια μου τουλάχιστον είναι η αλλαγή λειτουργικού. Αλλά ακόμα κι αν το πιστεύω είναι κάτι που δεν έχω τολμήσει να κάνω, καθώς πάντα κάπου κολλάω.

Αααυτά. Buenos dias!

Μιχάλης Μπακόλας είπε...

Γεια χαρά.

Σ ευχαριστώ κατ αρχήν για το σχόλιο σου στο μπλόγκ μου αν και σου απάντησα λίγο καθυστερημένα, όμως:

Εχω και γω μια απορία....πώς είναι δυνατόν, να 'μου μιλάς' για security leaks, full system scan, και άλλα 'τέτοια', καθαρά εξειδικευμένα..και να μην 'τολμάς', να 'κολλάς', να βάλεις linux!!!
Είναι δυνατόν? Λοιπόν..κάτι έγραψα στο μπλογκ σου..'συνέχισε'. Το ίδιο θα σου πώ και δώ!..'ΣΥΝΕΧΙΣΕ'.

Να σαι καλά!!